تبلیغات
ورزشی - ورزش های برای ساختن عضلات شکم و باسن+تصویر
 
ورزشی

اگر شروع به عضله سازی در بدن خود کنید احساس جوانی و زیبایی را به خود همراه دارد ، این حرکات ورزشی عملکردی بر روی تمامی اعضای بدن دارد .

1- درد مفاصل و عضلات را به صورت طبیعی کاهش می دهد.

2- شما را باریکتر و بلندتر نشان می دهد زیرا باعث از بین رفتن قوز می شود و شانه هایتان تقویت می شود.

3- پیری را به عقب می اندازد زیرا بدنتان قوی می شود و دیگر فرم بدن افراد میانسال را ندارید.

4- باعث عملکرد بهتر ذهن شما می شود



حرکت اول :
به پهلو دراز بکشید ، پاها را به هم بچسبانید ، کف دست را روی زمین بگذارید و سر خود را بر روی دستتان بگذارید. 2 پا که بهم چسبیده است را تا آنجا که می توانید باهم بالا ببرید و نفس خود را نگه دارید ، و دوباره به حالت اول رگردید.
این حرکت را در 2 ست و هر طرف بدن را 10 بار تکرار کنید.



حرکت دوم :
روی زمین دراز بکشید ، و لگن را 90 درجه قرار دهید ، دستها را در کنار ساق پا قرار دهید و با شانه از رو زمین خود را بلند کنید ، و در حرکت برگشت ، همانند تصویر عمل کنید.
این حرکت را در 2 ست و 10 دفعه تکرار کنید.




حرکت سوم:
پاها را دراز کنید و روی پاشنه های پا و کف دست خود را نگه دارید ، در حرکت دوم پای خود را بالا ببرید و 3 ثانیه صبر کنید و دوباره به حالت اول برگردید.
این حرکت را در -32 ست و 5 دفعه تکرار کنید.




نوع مطلب :
برچسب ها :


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : کیوان فیروزه ئی
مطالب اخیر

نظرسنجی

آیا مطالب این وب سایت برای شما مفید بوده؟






جستجو


آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :